غرفه 21 MINI فضای اپرا را قفس HIMMELB
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماري مدرن و آدرس modernarchitecture.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 39515
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
طراحي وب سايت

SEO Tools

معماري مدرن
Modern Architecture
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 17:49 ::  نويسنده : سيدفضلي       

pavi1


شرکت معماری اتریشی قفس HIMMELB (L) AU طراحی خود را برای غرفه ی موقت برای مونیخ اپرا جشنواره 2010 پرده برداری شده است.

 

pavi2

نام غرفه 21 مینی اپرا فضایی ، ساختار آلومینیومی همراه صندلی 300.

pavi3

از اهرام ساخته شده ، از فرم طراحی شده است برای افزایش سطح آن و منعکس کننده های خارجی برای تلفن های موبایل.

عکس ها توسط ISOCHROM هستند.

pavi4

در اینجا برخی از متن از معماران :

--

قفس HIMMELB (L) AU ، طراحی غرفه 21 MINI اپرای فضایی در مونیخ ، آلمان

گرگ جایزه D. ، مدیر طراحی و مدیر عامل شرکت قفس HIMMELB (L) AU طراحی غرفه 21 MINI فضایی اپرا برای اپرای ایالتی باواریا در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در مونیخ در حضور وزیر باواریا امور خارجه ارائه علوم ، تحقیقات و هنر ، دکتر ولفگانگ Heubisch ، مدیر اپرای ایالتی باواریا ، Bachler نیکولاس و همچنین به عنوان معاون ارشد مدیریت نام تجاری MINI ، دکتر ولفگانگ Armbrecht.

این کار به منظور توسعه به طور موقت غرفه صندلی برای 300 مونیخ اپرا جشنواره 2010 با مرحله چند منظوره بود. هر چند که یکی از کوچکترین پروژه ها در غرفه یکی از آنهایی که هیجان انگیز ترین استودیوی طراحی شده است کار بر روی است. تضاد بین الزامات مورد نیاز برای تحرک از یک سو و آکوستیک بسیار خوبی از سوی دیگر وجود دارد : ساخت تلفن همراه بسیار سبک وزن و معمولا برای فضاهای آکوستیک که نیاز به توده فیزیکی مناسب نیست.

همانطور که در مورد با سه اپرا و سالن های کنسرت در چین ، دانمارک و اسپانیا که قفس HIMMELB (L) AU است در حال حاضر مشغول برنامه ریزی و ساخت ، خواص آکوستیک از فضا می تواند توسط دیواره های کج و افزایش سطح افزایش یافته است. یکی دیگر از استراتژی طراحی شده است نیز به منظور کاهش نفوذ از منابع خارجی از صدا است. غرفه است که 21 متر طول ، 17 متر عرض و بین 6 و 8 متر ارتفاع خواهد در چنین راهی در Marstallplatz که آن را بیشتر به عنوان یک بازتابنده صدا نسبت به عنوان یک مانع به صدای اتومبیل در حال گذر عمل می کنند قرار است.

روش های طراحی دیجیتال جدید بسیار مناسب برای پیاده سازی آن در یک راه عملی ایده بزرگ شدن سطح به عنوان ساختارهای آلومینیوم هرم شکل طراحی شده است. شده اند parametrically را از طریق روکش از فرکانس های صوتی از جیمی هندریکس آهنگ "..." من Scuse در حالی که آسمان من بوسه... "و موتسارت اپرای" دون جیووانی ". این اشکال یا به عنوان منعکس کننده های صدا و یا به عنوان گیربکس صدا عمل می کنند. ترتیب از این عناصر ایجاد یک ساختمان یاد مطابق با اصل قفس HIMMELB (L) AU را به synergetically ترکیب ایده ، فرم و محتوا است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: